vineri, 2 noiembrie 2012

Caravana BRD a ajuns la Cluj

Scriam zilele trecute despre ideea inedita a departamentului de marketing al BRD, care a organizat o campanie de promovare foarte interesanta pentru domeniul bancar ... anume flashmoburi in centre universitare cu scopul de a prezenta studentilor serviciile bancare care-i au in vedere.

Dupa inceputul surprinzator de la Iasi si trecerea prin mai multe universitati, inclusiv din Bucuresti, caravana BRD a ajuns la Cluj-Napoca. Este o buna oportunitate pentru ca tinerii sa constientizeze posibilitatea utilizarii unor instrumente bancare, campania oferind diverse avantaje studentilor, facilitati la transport, dobanzi preferentiale, obtinerea mai facila a unui credit, precum si premii atractive pentru a-i motiva sa se inscrie in promotia BRD.


Ma astept ca demersul BRD sa fie unul de succes, care va populariza serviciile bancii in randurile tinerilor.

4 comentarii:

ion spunea...

auzisem de campania brd, interesantă treaba. dar dacă te bagi de tânăr la un credit, unde ajungi?

Taraboste spunea...

Nu poti face mare lucru in viata fara eforturi, sacrificii si asumarea unor riscuri. Depinde de fiecare cum le combina. Daca n-ai bafta sa fii baiatul lu' tata sau sa-ti cada mostenirile-n cap, trebuie sa lupti pentru orice.
Sa-ti dau un exemplu privind creditele ... Eu nu sunt din Bucuresti si am venit aici de prin '96, la facultate. Am stat cu chirie pana acum 3 ani, can ajunsesem sa dau pentru un apartament de 2 camere, nemobilat si obosit 350 euro/luna.
Ma macina faptul ca de 2 ani ma chinuiam sa-mi iau un credit si nu puteam.
Cand in sfarsit am reusit, rata creditului era de 330 euro/luna, cu 20 euro mai putin decat chiria. Asa ca, de ce sa nu dau eu banii aia catre banca, si sa platesc cu fiecare rata o 10cm patrati din casa, in loc sa-i dau la chirie.
Si daca maine-mi ia banca locuinta pt ca nu mai pot plati ratele, tot n-am nimic de pierdut, pentru ca banii aia oricum se duceau pe chirie ...

ion spunea...

îmi place că eşti optimist. :d

Taraboste spunea...

Daca ai de ales, normal ca n-are sens sa faci credite ... dar in cazul meu chiar am facut economie :)

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza