marți, 6 noiembrie 2012

Muzica de alta data ... The Rat Pack

Astazi ... The Rat Pack: Frank Sinatra, Dean Martin, Sammy Davis Jr, Joey Bishop si Peter Lawford.

Birth Of The Blues


Un show adevarat ...

Enjoy it ... si daca v-a placut, dati un share pe Facebook sa se bucure si altii :)

---
Tot muzica de alta data ...
Harry Belafonte
Ray Charles
Nina Simone
Nat King Cole
Joe Cocker
Tom Jones
The Beatles
Dean Martin 
Bob Marley
Aretha Franklin
Bill Withers 
Sonny Boy Williamson
B.B. King
Stevie Wonder

4 comentarii:

amiralul spunea...

bai treci dracului pe host normal. urasc infectia asta de blogspot.

birth of the blues cred ca ar trebui studiata la toate facultatile. clipul ala e memorabil. si comici si canta de rup, mai pica si dean ca bolovanul prin spate pe acolo =)) artistii totali.

Taraboste spunea...

O sa trec de luna viitoare :)
Dar ce probleme ai cu blogspot ...? De vizualizare si accesare sau de alta natura?

Revenind, gasca asta este geniala si luata la gramada si la bucata :) Super artisti.

amiralul spunea...

ce am cu blogspotul? arata infect, se incarca greu, banda din dreapta zici ca e aruncata cu furca acolo nu ai meniu nu ai categorii nu-mi da voie sa comentez cu gavatar nu vad like facebook sau twitter. esti singurul pe care il urmaresc si are blogspot.

Taraboste spunea...

:) Hai ca nu-i asa rau :D ... am un facebook jos si am optiunile alea de share sub fiecare articol ...

Va trebui sa vad ce optiuni am cand imi cumpar domeniu.

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza